Vedat Bey keratoplasti ameliyatımı 2012 yılında yapmıştı. Kendisi alanında Türkiye’nin en iyi göz doktorlarından biridir. Ayrıca hasta ile iletişimi gayet kibardır ve naziktir. Keratokonüs hastalarının kesinlikle Vedat Beye gitmelerini tavsiye ediyorum.
