F. C. I.

Vedat Bey alanındaki nadide hekimlerdendir. Babamı resmen kör eden başka bir hekimin hatasını mükemmel bir şekilde düzeltti. iyi ki var.

C. B.

Hayattaki en büyük şanslarımdan biri Vedat hocama denk gelmek. Hastaya yaklaşımı,tedavi yöntemlerini birebir sizinle yürütmesi ve sizi sizden daha fazla düşünmesi doğru hekim tercihi yaptığımı gösterdi. Elinize emeğinize sağlık canım hocam iyi ki varsınız hayatıma açtığınız çiçekli pencereden çiçeklensin yollarınız. 🌸

G. K.

Vedat Hoca 1 hafta önce lasik göz ameliyatımı yaptı süreç boyunca en ufak bir sorun yaşamadım,çok ilgili çok titiz ve çok temkinli. Ülkemizde böyle hekimler olduğu için çok şanslıyız, çok teşekkür ediyorum kendisine.

E. B.

Son derece yetkin bir hekim. Kızıma da başarılı bir operasyon uyguladı. Hastalara uzun zaman ayırarak her detay ile ilgileniyor. Ancak bunun dezavantajı randevuların çok sarkması. Ulus Liv deki Saat 11:20 randevuma 13:17 itibari ile giremedim. Saat planlamasına dikkat edilmeli. Daha önceki ziyaretlerimde de yaşadım.

S. E.

2001 ve 2002 yılında Keratakonus nedeniyle kornea nakli ameliyatımı yapan mütavazi, tecrübeli, işin uzmanı ve en önemlisi sizin sağlığınıza sizden daha çok önem veren herkese tavsiye ettiğim ve edebileceğim tek doktor. 2001 yılından beri her aradığımda ulaşabildiğim ve kesinlikle hem insani değerleri yüksek hemde işinde sürekli kendini geliştirmiş çağın son teknoloji ve yöntemlerini kullanan tanıdığıma…

A. K. A.

Vedat Hoca’ma tavsiye üzerine ailecek gittik. Hepimiz ile en ince ayrıntısına kadar süreye bağlı kalmadan ilgilendi. Kendisini doktor olarak ta insan olarak ta sevdik. Artık nadir bulunan iş ve kişisel etiğe sahip birisi.

T. B.

Vedat Bey keratoplasti ameliyatımı 2012 yılında yapmıştı. Kendisi alanında Türkiye’nin en iyi göz doktorlarından biridir. Ayrıca hasta ile iletişimi gayet kibardır ve naziktir. Keratokonüs hastalarının kesinlikle Vedat Beye gitmelerini tavsiye ediyorum.